esc
Vyhledat
Lidé často hledají
Kontakt
Služby
Dokumenty
Jedličkův ústav Liberec
Jedličkův ústav Liberec
Sledujte nás na Facebooku
info%at%ju-lbc.cz
+420 485 218 111
Domů
O nás
Kdo jsme
Jak to u nás vypadá
Etický kodex
Veřejný závazek
Historie
Partneři a spolupráce
Dobrovolnictví
Projekty
Výběrová řízení
Příležitosti
Služby
Informace pro zájemce o službu
Domovy pro osoby se zdravotním postižením
Centrum denních služeb
Zdravotní a sociální služby
Osobní asistence
Odlehčovací služby
Další poskytované služby
Ceník služeb
Stravování
Dokumenty
Aktuality
Plánované akce
Proběhlé akce
Důležitá oznámení
Blog
Pronájmy
Sál
Tělocvična
Zahrada
Veřejné sbírky
Kontakt
Zvětšit písmo
Zmenšit písmo
Vysoký kontrast
Výchozí kontrast
LBK_01_Jedličkův ústav Liberec
Služby
Informace pro zájemce o službu
Informace pro zájemce o službu
01
Jednání se zájemcem o službu
Zájemci o sociální službu mohou být o službě informování:
webové stránky Jedličkova ústavu
webové stránky Krajského úřadu Libereckého kraje, registr MPSV ČR
propagační materiály (letáky), periodika
osobně sociálními pracovníky nebo dalšími pověřenými pracovníky Jedličkova ústavu
02
Jednání a uzavření smlouvy o poskytování služby
žadatel podá žádost o sociální službu
žadatel o službu je srozumitelnou formou seznámen s podmínkami poskytování sociální služby
podmínkou poskytnutí sociální služby je sociálně nepříznivá situace žadatele
žadatel se zúčastní schůzky se sociálním pracovníkem s cílem stanovit potřeby žadatele, vhodnost, rozsah a cíle vybrané sociální služby
po schválení žádosti je uzavřena písemná smlouva ve dvou originálech
03
Důvody odmítnutí žadatele o službu ze strany poskytovatele
žadatel nespadá do cílové skupiny poskytované služby
žadatel vyžaduje takovou péči, kterou není poskytovatel schopen zajistit
zdravotní stav žadatele vyžaduje poskytnutí dlouhodobé ústavní péče ve zdravotnickém zařízení (duševní porucha, infekční onemocnění apod.)
kapacita sociální služby je naplněna
04
Stížnosti na poskytovanou službu
uživatel (zástupce uživatele) má právo stěžovat si a připomínkovat poskytovanou službu
stížnost může být podána ústně, písemně (i anonymně), elektronicky …
poskytovatel je povinen se stížností zabývat
vyřizování stížnosti se řídí vnitřním předpisem SQSS7 (Standard kvality sociální služby)
uživatel je informován o výsledku šetření stížnosti (kromě anonymní stížnosti)
05
Úhrada za poskytnutí sociální služby
sociální služby jsou poskytovány za úplatu
výše úhrady za poskytované sociální služby se řídí Zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a Vyhláškou č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení Zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
informace o platném ceníku sociální služby získá žadatel před uzavřením smlouvy
o změnách v ceníku sociálních služeb jsou uživatelé předem informováni
06
Ukončení poskytování služby
uplynutím doby, na kterou byla sjednána smlouva o poskytování služby
úmrtím uživatele
písemnou dohodou mezi poskytovatelem a uživatelem ke sjednanému datu
písemnou výpovědí ze strany uživatele (kdykoli i bez udání důvodu)
písemnou výpovědí ze strany poskytovatele z důvodů, uvedených ve smlouvě
V případě dotazů nás kontaktujte
Asistentka ředitele
Radka Svatušková
+420 485 218 111
+420 608 975 705
radka.svatuskova%at%ju-lbc.cz
Poskytované služby
Kapacita: 65 lůžek
Domovy pro osoby se zdravotním postižením
Sociální služba dle § 48, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších...
Více o službě
Centrum denních služeb
Sociální služba dle § 45, zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších...
Více o službě
Zdravotní a sociální služby
Zdravotnické služby poskytuje sestra v sociálních službách.
Více o službě
Osobní asistence
Cílem služby je umožnit dospělým uživatelům s tělesným a kombinovaným postižením samostatný a...
Více o službě
Kapacita: 10 lůžek
Odlehčovací služby
Sociální služba dle § 44, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších...
Více o službě
Další poskytované služby
Více o službě
top